METODY PŁATNOŚCI

Płatność Przelewem

Po złożeniu zamówienia generowane jest automatyczne, mailowe potwierdzenie jego dokonania, wraz z danymi niezbędnymi do dokonania płatności przelewem tradycyjnym. Przelewu należy dokonać na konto w banku Millennium:
Odbiorca: Golden Lions Anna Głowińska
Numer konta: 49 1160 2202 0000 0001 5061 8030

Przelewy 24

Podczas finalizowania zakupu wszystkie dane przelewu są wypełniane automatycznie, a ich edycja jest zablokowana. Dzięki temu kupujący nie musi ręcznie wprowadzać danych, a pomyłka jest niemożliwa. Realizacja płatności tym kanałem to zaledwie kilkanaście sekund co przyspiesza wysyłkę.

Płatność w sklepie

Zamówienie z możliwością płatności przy odbiorze jest formą rezerwacji wybranych produktów, które zostaną przygotowane przed przybyciem do sklepu. Realizacja zamówienia trwa zazwyczaj do 2 godz. w czasie pracy sklepu. Na miejscu możliwa jest płatność gotówką, kartą płatniczą oraz Blikiem. Zamówienie oczekuje na odbiór 3 dni robocze, później zostaje anulowane.

METODY WYSYŁKI / ODBIORU

KURIER INPOST

Koszt przesyłki: od 15 zł (uzależniony od wagi przesyłki – widoczny przed potwierdzeniem zamówienia)
Czas realizacji: Wysyłka zamówienia następuje w dniu  zaksięgowania wpłaty na naszym koncie lub dnia następnego. Zamówienia opłacone do godziny 12 wysyłamy zazwyczaj tego samego dnia. Czas dostarczenia przez firmę kurierską to jeden dzień roboczy.

Wszystkie przedmioty szklane sprawdzane są przed wysyłką i pakowane z dużą starannością o ich bezpieczeństwo w podróży. Każda taka paczka dostaje oznaczenie przesyłek zawierających szkło.

Kurier INPOST - szczegóły

  • Zamówienie doręczone jest za pośrednictwem firmy kurierskiej INPOST na następny dzień roboczy od nadania
  • Wszystkie przesyłki zawierające szkło są odpowiednio oznaczone i zabezpieczone
  • Koszt przesyłki zależy od jej wagi i jest widoczny przed zatwierdzeniem zamówienia
  • Powiadomienie mailowe o nadaniu przesyłki wraz z jej numerem generowane jest bezpośrednio przez system Inpost
  • Kurierzy doręczają przesyłki w godz. 9 – 16 i nie jesteśmy w stanie zagwarantować, że dostosują się do wskazanych przez klienta godzin dostępności. Najbezpieczniej jako adres dostawy przesyłki wybrać miejsce, w którym spędza się największą część dnia
  • W przypadku, gdy kurier nie zastanie nikogo pod adresem doręczenia przesyłki, podejmie ponowną próbę doręczenia paczki następnego dnia roboczego

PACZKOMAT INPOST

W przygotowaniu.

ODBIÓR W SKLEPIE

Zamówienie można odebrać w naszym sklepie stacjonarnym w Warszawie. Płatność przelewem lub na miejscu gotówką/kartą płatniczą/blikiem.

Adres sklepu:
Al. St. Zjednoczonych 72 – lok. handlowy 6
04-036 Warszawa – Praga Południe

Sklep znajduje się w Galerii Wiatraczna (nie mylić z nowszą Galerią Rondo Wiatraczna, która jest budynek obok)

Godziny otwarcia:
Pn-Pt: 11:00 – 18:30
Sobota: 11:00 – 14:00

Szczegóły odbioru w sklepie

Zamówienie opłacone z góry może odebrać inna niż zamawiająca osoba tylko po uprzednim upoważnieniu jej mailowo (Adres e-mail musi być zgodny z tym podanym w zamówieniu).

Zastrzegamy sobie prawo do wydłużenia czasu realizacji zamówienia w wyjątkowych sytuacjach spowodowanych zdarzeniami losowymi lub chwilowym brakiem towaru. Dokładamy wszelkich starań, żeby sytuacje takie nie miały miejsca a zamówione produktu trafiły do klienta najszybciej jak to możliwe. W przypadku problemów z czasową realizacją zamówienia bezzwłocznie poinformujemy o tym zamawiającego drogą mailową lub telefoniczną.